انجمن آبی گرافیک

نسخه‌ی کامل: اصولی که در نوشتن ریپورتاژ آگهی باید رعایت کرد
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
مهمان ها نمیتوانند لینک های موجود در پیام ها را ببینند. لطفا از اینجا ثبت نام کنید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
مهمان ها نمیتوانند لینک های موجود در پیام ها را ببینند. لطفا از اینجا ثبت نام کنید تا بتوانید لینک ها را ببینید. مهمان ها نمیتوانند لینک های موجود در پیام ها را ببینند. لطفا از اینجا ثبت نام کنید تا بتوانید لینک ها را ببینید. مهمان ها نمیتوانند لینک های موجود در پیام ها را ببینند. لطفا از اینجا ثبت نام کنید تا بتوانید لینک ها را ببینید. مهمان ها نمیتوانند لینک های موجود در پیام ها را ببینند. لطفا از اینجا ثبت نام کنید تا بتوانید لینک ها را ببینید. ممکن است با ریپورتاژ آگهی آشنایی نداشته باشید و کاملا برایتان غریبه به نظر آید پس بهتر است در ابتدا با تعریف ریپورتاژ آگهی آشنا شوید. ریپورتاژ آگهی با تبلیغ آگهی ارتباط دارد. به این معنی که شما تبلیغ سایت خود را در قالب یک متن و یا مقاله خبری و همراه با لینک سایت خود در یک سایت خبری منتشر می کنید و برای همیشه آن را تبلیغ می کنید و به این ترتیب است که می توانید محصول خود را به فروش برسانید.

ساختار یک مهمان ها نمیتوانند لینک های موجود در پیام ها را ببینند. لطفا از اینجا ثبت نام کنید تا بتوانید لینک ها را ببینید. چیست؟
نوشتن یک ریپورتاژ آگهی اصول و چهارچوب خاص خود را دارد. یک ریپورتاژ آگهی مناسب علاوه بر متن اصلی دارای عنوانی مناسب بین 130 تا 170 کلمه می باشد و حتما از کلمه کلیدی اصلی در مقاله استفاده کنید. بعد از انتخاب یک عنوان مناسب، باید چکیده ای مناسب که حاوی مهم ترین اطلاعات متن اصلی و و موضوع تبلیغ آگهی شما است، را بنویسید.
بهتر است در ابتدا موقعیت مکانی دفتر کارتان را درج کنید. بعد از این مرحله نوبت به نوشتن متن اصلی تبلیغ آگهی می رسد. سعی کنید در متن اصلی آگهی هدف کلی خود را مفید و خلاصه بیان کنید و می توانید از کلمات کلیدی نیز استفاده کنید.

هدف از نوشتن ریپورتاژ آگهی:
1- فروش کالا یا خدمات
2- سفارش کالا یا خدمات یک شرکت یا سایت
3- دنبال کردن یک ایمیل خبری
4- برند سازی
5- دانلود قایل pdf
6- و...

نکات اساسی در نوشتن ریپورتاژ آگهی
1- انتشارات را بشناسید
ریپورتاژ شما به صورت یک محتوا در یکی از سایت های خبری، مجلات و ... منتشر می شود. به همین دلیل باید در تولید محتوا استادانه عمل کنید. در انتخاب قالب باید پیرو قواعد عمل کنید. در تولید محتوا باید قواعد ویراستاری را رعایت کرد.
2- در انتخاب تیتر ریپورتاژ دقت کنید
برای نوشتن یک ریپورتاژ آگهی باید چند ریپورتاژ را بررسی کنید. آشنایی با نحوه شروع جملات اول مقاله بسیار مهم است. با بررسی چند ریپورتاژ شما متوجه می شوید که روزنامه چگونه خواننده را وارد داستان کند.
3- مخاطبان خود را شناسایی کنید
مخاطبان خود را بشناسید. از انتشاراتی که می خواهید ریپورتاژ خبری شما را منتشر کنند نمودارهای جمعیت شناسی بخواهید. بخش نظرات را مطالعه کنید. با نویسنده ها هم فکری کنید و از آن ها بخواهید بینش خود را با شما در میان بگذارند.
4- برای ریپورتاژ آگهی خود داستان بسازید
زمانی که می خواهید یک ریپورتاژ آگهی بنویسید خود را به جای یک روزنامه نگار بگذارید. حقایق را گردآوری و سخن خود را در ان پوشش دهید. می توانید یک شخصیت معرفی کنید و زندگی او را توصیف کنید. اگر می خواهید یک ریپورتاژ نویس ماهر باشید باید مهارت داستان نویسی خود را تقویت کنید.
5- راه حلی معرفی کنید
نوشتن یک ریپورتاژ آگهی مانند غذا پختن است. وقتی دیدید متن به قوام خود رسیده است و خواننده به حد کافی آشفته است محصول خود را معرفی کنید. مزایای تضمین شده محصولات خود را مطرح کنید.

نکاتی مهم در مورد ارزش ریپورتاژ آکهی در مهمان ها نمیتوانند لینک های موجود در پیام ها را ببینند. لطفا از اینجا ثبت نام کنید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
در متن ریپورتاژ آگهی چند کلمه کلیدی مهم را به وب سایت خود لینک دهید.
یکی از کلمات را به صفحه اول و سایر کلمه ها را به صفحات دیگر لینک دهید.

برای لینک دادن از واژه هایی استفاده کنید که در سایت شما به اندازه کافی استفاده شده است.