انجمن آبی گرافیک

نسخه‌ی کامل: استعلام نماد الکترونیکی در طراحی سایت
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
استعلام نماد الکترونیکی در طراحی سایت


استعلام نماد الکترونیکی در طراحی سایت

<a href='http://www.npco.net/'>طراحی سایت</a> طراحی وب سایت <a href='http://www.sitecode.ir'>طراحی سایت</a> تهران امروزه با زیاد شدن فروشگاه های مجازی، تمایل افراد برای خرید از فروشگاه های اینترنتی افزایش یافته است بنابراین ایجاد امنیت لازم جهت داد و ستد در این عرصه لازم و ضروری می باشد. بسیاری از صاحبان مشاغل که هنوز به طراحی سایت در حوزه ی کاری خود اقدام نکرده اند نگران کسب و کار سنتی خود هستند. با ورود تقریبا تمامی مشاغل به دنیای مجازی دیگر دولت ها نگران اشتغال زایی نیستند چرا که با داشتن یک طراحی سایت هر فردی می تواند به تجارتی مشغول باشد. اما باید توجه داشته باشید همین تجارت مستلزم رعایت قواعدی است که جهت برقراری امنیت در فضای مجازی باید حتما صورت پذیرد.

اهمیت داشتن اینماد در طراحی سایت
اینماد یا نماد الکترونیکی از سوی سازمان وزارت صنعت، معدن و تجارت براساس قانون تجارت الکترونیک به صاحبان مشاغل به عنوان مجوز تضمین کننده اعتماد کاربران به فروشگاه اینترنتی صادر می گردد. مرکز توسعه تجارت الکترونیک مسئولیت شناسایی طراحی سایت های امین در تجارت مجازی می باشد این مرکز هیچ گونه مسئولیتی جهت کیفیت کالای به فروش رسیده ندارد اما تضمین می کند که پس از پرداخت پول، کالای مورد نظر به دست شما برسد. جعل اینماد ممکن نیست و اگر کاربران به وجود اینماد در طراحی سایت مربوطه دقت نکنند مسلما فریب خواهند خورد.
بررسی نماد الکترونیکی طراحی سایت ها
اینماد با علامت های خاص خود برای کاربرانی که اطلاعات کافی از دنیای مجازی دارند براحتی قابل شناسایی است. همچنین برای استعلام اینماد کافی است که طراحی سایت مربوطه را در آدرس enamad.ir جست و جو کنید چرا که تمامی طراحی سایت های دارای نماد الکترونیکی در این آدرس ثبت شده است. سپس با کلیک بر روی اینماد شما به صفحه ای هدایت می شوید که نماد الکترونیکی در آن به صورت زنده قابل مشاهده است. در نهایت پس از کسب اطمینان کافی می توانید از طراحی سایت مربوطه یک تجربه ی خرید امن و لذت بخشی داشته باشید.