انجمن آبی گرافیک

نسخه‌ی کامل: طراحی سایت مدرسه
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
مهمان ها نمیتوانند لینک های موجود در پیام ها را ببینند. لطفا از اینجا ثبت نام کنید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
مهمان ها نمیتوانند لینک های موجود در پیام ها را ببینند. لطفا از اینجا ثبت نام کنید تا بتوانید لینک ها را ببینید. مهمان ها نمیتوانند لینک های موجود در پیام ها را ببینند. لطفا از اینجا ثبت نام کنید تا بتوانید لینک ها را ببینید. مهمان ها نمیتوانند لینک های موجود در پیام ها را ببینند. لطفا از اینجا ثبت نام کنید تا بتوانید لینک ها را ببینید. مهمان ها نمیتوانند لینک های موجود در پیام ها را ببینند. لطفا از اینجا ثبت نام کنید تا بتوانید لینک ها را ببینید. با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی و نیاز روز افزون به اینترنت، بیشتر مدارس و آموزشگاه ها نیز به سمت طراحی سایت کشیده شده اند تا از این طریق بتوانند با اولیاء و مسئولین مدرسه در ارتباط باشند. از اهداف مهم مهمان ها نمیتوانند لینک های موجود در پیام ها را ببینند. لطفا از اینجا ثبت نام کنید تا بتوانید لینک ها را ببینید. مدرسه ارتباط بهتر مسئولین با اولیا و خود دانش آموزان است.
طراحی سایت مدرسه نه تنها می تواند سطح علمی مدرسه را به اولیاء نشان دهد بلکه می تواند روند ثبت نام دانش آموزان را مشخص کند.
با مهمان ها نمیتوانند لینک های موجود در پیام ها را ببینند. لطفا از اینجا ثبت نام کنید تا بتوانید لینک ها را ببینید. می توانید به اهدافتان نزدیکتر شوید. با طراحی سایت مدرسه پایگاهی دارید که از طریق آن می توانید با خانواده های دانش اموزان به صورت مستقیم در ارتباط باشید و و آنها را در جریان وضعیت تحصیلی فرزندانشان قرار دهید و با آنان تبادل اطلاعات داشته باشید.


مهمان ها نمیتوانند لینک های موجود در پیام ها را ببینند. لطفا از اینجا ثبت نام کنید تا بتوانید لینک ها را ببینید. مدرسه
با فراگیر شدن اینترنت و دسترسی افراد به اینترنت، بسیاری از مسائل دولتی، اجتماعی و اقتصادی در این بستر انجام می‌گیرد؛ اما مدارس هنوز در پیوستن به این دنیای عظیم در ابتدای راه هستند. اینترنت می‌تواند تاثیرات زیادی بر روی روش‌ها و متدهای آموزش بگذارد. بسیاری از ابزارها مانند نوارها و فیلم‌های آموزشی در آموزش درس‌هایی مانند زبان‌های خارجه استفاده می‌شدند اما از طریق اینترنت می‌توانند بسیار گسترده‌تر بهره ببرند.
برای ورود یک مدرسه به دنیای اینترنت و مجازی، بسیاری از زیرساخت‌ها باید فراهم شوند. باید هماهنگی‌ها برای پیاده‌سازی و پشتیبانی از یک سیستم یکپارچه وجود داشته باشد. این امر بسیار سخت و زمان‌بر است و در حوزه فعالیت‌های کلان کشوری است اما شاید یک راه ساده تر و محلی‌تری وجود داشته باشد تا یک مدرسه بتواند به بهره‌گیری از آن کمی به سمت الکترونیکی شدن و اینترنتی شدن گام بردارد.

خدمات مهمان ها نمیتوانند لینک های موجود در پیام ها را ببینند. لطفا از اینجا ثبت نام کنید تا بتوانید لینک ها را ببینید. به مدیران
ارائه گزارش های مالی و عمومی
مدیریت و مشاهده علمی و مالی دانش آموزان
مدیریت و مشاهده علمی و مالی معلمان
مدیریت دارایی ها، حساب های بانکی و هزینه های مدرسه
اطلاع رسانی از طریق اینترنت و پیامک
ارسال اطلاعات و پیام برای سایر اعضاء

هدف مهمان ها نمیتوانند لینک های موجود در پیام ها را ببینند. لطفا از اینجا ثبت نام کنید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
هدف اصلی طراحی سایت مدرسه، ایجاد ارتباطات اینترنتی و با اولیاء، دانش آموزان و اساتید می باشد.
امروزه مدرسه ها تحت تأثیر علم روز و گسترش ارتباطات اینترنتی و استفاده گسترده مردم از اینترنت، اقدام به طراحی سایت مدارس می نمایند. بناربراین بیشتر مدیرانی که در گذشته ارتباط کمی با اولیاء برقرار کرده اند می توانند بدون حضور فیزیکی در کنار هم و با استفاده از انجمن های گفتگو، با آنها ارتباط برقرار نمایند.

علاوه بر این ارتباط مؤثر و مفید با اساتید می تواند از اهداف دیگر یک مدیر مدرسه از مهمان ها نمیتوانند لینک های موجود در پیام ها را ببینند. لطفا از اینجا ثبت نام کنید تا بتوانید لینک ها را ببینید. باشد. هدف بسیاری از مدیران نیز از طراحی سایت مدرسه، جذب دانش آموزان بیشتر از طریق ثبت نام اینترنتی می باشد.