انجمن آبی گرافیک

نسخه‌ی کامل: دوره جامع آموزش سئو سایت نیوسئو
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
دوره جامع آموزش سئو سایت توسط امیر قمصری مدیریت نیوسئو برگزار می شود. در این دوره دانشجویان با فوت و فن های سئو امیر قمصری آشنا شده و به کارشناس و تحلیلگر سئو تبدیل می شوند.
در دوره جامع آموزش سئو، امیر قمصری شما را با مهارت های نوشتن محتوای سئو شده، ساخت بک لینک های حرفه ای و با کیفیت و تحلیل سرچ کنسول گوگل و نیز سئو و بهینه سازی سورس سایت آشنا می کند.
در مبحث آموزش تولید محتوا، دانشجویان با سئو محتوا آشنا شده و میتوانند به کمک ترفندهایی محتوای تولید شده خود را به صدر نتایج جستجوی کاربران گوگل برسانند.
همچنین در این دوره آموزش سئو، ساخت بک لینک های حرفه ای را از امیر قمصری می آموزید. دانشجویان این دوره می توانند با بیش از 20 روش ساخت بک لینک آشنا شده و به آن روش ها تسلط یابند.
آموزش تحلیل کنسول جستجوی گوگل از جمله مواردی است که در سایر وب سایت ها کمتر به آن توجه می شود. اما امیر قمصری آموزش تحلیل کنسول جستجوی گوگل را در جلسات دوره آموزش نیوسئو مطرح می نمایند و به دانشجویان کمک می کنند خطاها و پیغام های سرچ کنسول سایت خود را تشخیص داده و آن ها را در سایت خود رفع کنند.
همچنین روش های سئو و بهینه سازی سورس و قالب سایت نیز از مهم ترین و جذاب ترین مباحث دوره آموزش سئو نیوسئو می باشد چرا که در آن امیر قمصری تمام فوت و فن هایی که در سورس سایت ها انجام می دهند و آن ها را بهینه می کنند، به دانشجویان آموزش می دهند.
برای شرکت در دوره جامع آموزش سئو امیر قمصری به وب سایت نیوسئو مراجعه نمایید.