انجمن آبی گرافیک

نسخه‌ی کامل: طراحی اپلیکیشن
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
طراحی اپلیکیشن

مستقیماً از طریق گوشی با مشتری ارتباط داشته باشید.

با ساخت یک اپلیکیشن گوشی مناسب می‌توانید از محبوبیت بی‌نظیر اپلیکیشن‌های گوشی کمال استفاده را ببرید و به مشتریان خود خدمات سریع و با کیفیتی را ارائه دهید. بدین ترتیب مشتریان نیز همواره به شما وفادار خواهند بود و از خدمات شما بهره‌مند خواهند شد.

طراحی اپلیکیشن توانسته است مفهوم موبایل مارکتینگ را پر رنگ تر از پیش نماید. زمانی اس ام اس های تبلیغاتی تنها استفاده از بازاریابی موبایلی تعریف می گردید اما طراحی اپلیکیشن توانست قدرت بازاریابی موبایلی را بیش از پیش پررنگ نماید. طراحی اپلیکیشن متناسب با خواسته کسب و کار در خود گزینه ها و آیتم هایی را می تواند بگنجاند که تماما نیاز و خواسته و متناسب با استراتژی کاری شما تعریف می گردد. طراحی اپلیکیشن می تواند بخش هایی که در طراحی سایت خود دارید را در فرمت اپلیکیشنی در موبایل به نمایش بگذارد.

طراحی اپلیکیشن متناسب با رنگ سازمانی شما و نیز منوهایی که در طراحی سایت خود دارید و نیز صفحات و آیتم هایی که مورد نیاز شما می باشد تعریف و تعیین گردد. امروزه طراحی اپلیکیشن ها جایگاه پررنگ و برجسته ای را برای بخش مارکتینگ کسب وکارها تعریف و تعیین می نماید.

نونگار پردازش شرکت طراحی سایت در تهران می باشد که با سابقه بی نظیر خود در حوزه ساخت سایت ، طراحی اپلیکیشن و سئو سایت این امکان را به مشتری ها و متقاضیان عزیز خود می دهد که در کمترین زمان و با بالاترین کیفیت کاری پروژه های درخواستی آن ها را اجرا نموده و در زمان مقرر به آن ها تحویل دهد.




اصول حرفه ای طراحی اپلیکیشن

در دنیای امروز تعداد کاربران موبایلی روز به روز در حال افزایش است چرا که گوشی های هوشمند مجبوبیت خود را میان افراد جامعه به اوج خود رسانده اند. همین امر فضای مناسبی برای گسترش تعداد اپلیکیشن ها فراهم کرد به صورتی که امروزه اغلب امور روزمره و نیاز های افراد جامعه از طریق اپلیکیشن ها امکان پذیر شده که سهولت در انجام امور از مزایای طراحی اپلیکیشن به شمار می رود. همه روزه اپلیکیشن های زیادی طراحی می شوند که لزوما تمام آن ها به موفقیت نمی رسند که اغلب آن ها به دلیل عدم وجود برنامه ریزی می باشد. مشاوره با مشاوران حرفه ای شرکت نونگار پردازش شما را در رسیدن به قله های موفقیت یاری می کند.




ویژگی های اپلیکیشن طراحی شده توسط نونگار پردازش به شرح زیر می باشد:


• طراحی زیبا :

برنامه گوشی شما دارای یک طراحی منحصر به فرد و زیبا خواهد بود.


• استفاده آسان :

مشتریان به راحتی می توانند طرز کار با برنامه ی شما را یاد بگیرند.


• امکانات کامل :

تمام امکاناتی که مورد نیاز مشتری است در برنامه گنجانده می شود.


• اتصال به وب سایت :

برنامه شما می تواند به وب سایت متصل شده و با آن در ارتباط باشد.


• انتشار برنامه :

برنامه شما را از طریق بازارهای اندرویدی مختلف منتشر خواهید کرد.


• ارائه گزارش :

با قرار دادن کدهای پیگیری می توانیم آمار برنامه را به اطلاع شما برسانیم.








مزایای طراحی اپلیکیشن


• گسترش بازاریابی


• تبلیغات ارزان تر و پر بازده


• افزایش تعداد مشتریان و در نتیجه فروش بیشتر


• شناخته شدن برند


• ارتقای خدمات پشتیبانی برای مشتریان




چگونه طراح اپلیکیشن شویم؟

طراحی اپلیکیشن و ساخت سایت از جمله مهارت های پول ساز به حساب می آید و مورد استقبال قشر وسیعی قرار گرفته است. برای طراحی اپلیکیشن می بایست به دانش برنامه نویسی مسلط باشید پس از آن بین اندروید و آی او اس انتخاب کنید کدام پلتفرم را کار می کنید. شرکت در دوره های آموزشی معتبر و همچنین کسب مدرک در حوزه های مرتبط با دانش کامپیوتر و برنامه نویسی کمک شایانی به رشد و توسعه مهارت و تجربه تان می کند علاوه بر این اعتبار شما را بالا خواهد برد.






تیم طراحی اپلیکیشن

قبل از مراجعه به شرکت طراحی سایت مورد نظرتان یک طرح ذهنی از اپلیکیشن خود تهیه کنید مرور کنید که چه آپشنی هایی نیاز دارید و چه خواسته هایی از طراح اپلیکیشن خود دارید پس از آن تمام خواسته هایتان را تک به تک با طراح اپلیکیشن مطرح کنید و اطمینان حاصل کنید به تعهدات خود عمل می کند در مرحله آخر هزینه ها را حتما قید کنید. شرکت ها تعرفه های متفاوتی برای ارائه خدمات به شما پیشنهاد می کنند منطقی تر آن است که بررسی کنید کدام مجموعه با خواسته ها و بودجه شما هماهنگ تر است و صداقت و تعهدی بالاتری در انجام خدمات دارد.




اهمیت طراحی اپلیکیشن در تجارت

موبایل ها به عضو جدا نشدنی افراد جامعه مبدل گشته اند بنابراین طراحی اپلیکیشن و عرضه آن به کاربران تا حد زیادی باعث شناخته شدن کسب و کار و تجارت شما می شود علاوه بر این تعامل فروشنده و خریدار آسان تر می شود که در نتیجه فروش بیشتر را به دنبال دارد. دسترسی نا محدود و همچنین امکان اعلام جدید ترین اخبار از طریق نوتیفیکشن بر روی گوشی از دیگر مزایای طراحی اپلیکیشن می باشد. سایر نقاط قوت طراحی اپلیکیشن فروشگاهی تبلیغات گستره تر و بازاریابی بیشتر برای تجارت را می توان نام برد. امروزه که مردم به دنبال آسان ترین راه برای خرید و دریافت خدمات هستند طراحی اپلیکیشن و طراحی سایت مسیر همواری برایشان فراهم خواهد و چه بهتر که از رقبای سبقت گرفته و طراحی اپلیکیشن اختصاصی خود را راه اندازی کنید.






هزینه طراحی اپلیکیشن

تعرفه طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن با توجه به کیفیت کار شرکت طراحی سایت مورد نظر متفاوت و نمی توان تعرفه ثابتی در نظر گرفت در طراحی اپلیکیشن موبایل با توجه به نوع پلتفرم هزینه ها متغیر است و هزینه طراحی اپلیکیشن اندروید به مراتب کمتر از آی او اس خواهد بود چرا که طراحی اپلیکیشن برای آی او اس دشوار تر از اندروید است و تعداد افراد حرفه ای در این پلتفرم کمتر هستند. البته نیاز های کارفرما، محتوا، آپشن های افزوده شده، قالب انتخابی، ریسپانسیو بودن و طراحی اپلیکیشن بهینه سازی شده تغییراتی در هزینه ها به وجود می آورد.






مهم ترین روش های طراحی اپلیکیشن عبارتند از:




• همکاری با شرکت طراحی سایت چگونه است؟

یکی از روش های طراحی اپلیکیشن و طراحی سایت همکاری با شرکت های طراحی سایت می باشد که شرکت های طراحی سایت نیز به دو دسته تقسیم می شوند آن هایی که اعتبار و تیم گسترده تری دارند و شرکت های تازه تاسیس و کوچک تر که کارفرما بسته به نیاز خود از طراحی اپلیکیشن حق انتخاب دارد.




• طراحی اپلیکیشن با اپ ساز به چه صورت می باشد؟

برخی از افراد که تصمیم دارند به تنهایی اپلیکیشن خود را طراحی کنند از اپ ساز ها استفاده می کنند. اپ ساز ها به عنوان آشنایی بیشتر با طراحی اپلیکیشن گزینه مناسبی هستند اما به عنوان طرح نهایی توصیه نمی شوند. اپ ساز ها نیاز به دانش برنامه نویسی ندارند و به دلیل قالب پیش فرضی که دارند امکان ایجاد تغییرات زیادی به شما نمی دهند.




• همکاری با فریلنسر ها چه مزایایی دارد؟

فریلنسر ها همان طور که از نامشان پیدا آزادانه کار می کنند و شرکت و مجموعه مشخصی ندارند این افراد اغلب با تعرفه های پایین تری پروژه ها را قبول می کنند اما نقطه ضعفی که وجود دارد این است که فریلنسر ها خدمات پشتیبانی قدرتمندی ارائه نمی دهند و در صورت بروز مشکل دسترسی به مکان مشخصی ندارید.