انجمن آبی گرافیک

نسخه‌ی کامل: طراحی دکوراسیون داخلی شرکت Gain Capital
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
امروزه طراحی دکوراسیون داخلی فضاهای مختلف اداری و مسکونی جز اصول اولیه جهت ادامه کار و زندگی در این مکان ها می باشد چرا که این امر بهترین حالت ممکن را برای شما در بر دارد . به طور مثال دفتر کار شما بر اساس نیازها ، بخش های مختلفی که نیاز دارید و همینطور تعداد کارکنان شاغل و… طراحی و اجرا خواهد شد ، از طرف دیگر شما حتی می توانید در دیزاین داخلی فضای مربوطه خود از آپشن آینده نگری نیز استفاده کنید و برای افکاری که در ذهن خود برای آینده دارید نیز زودتر برنامه ریزی کنید .
در ادامه بحث در ذیل تصاویر زیبایی از طراحی دکوراسیون داخلی شرکت Gain Capital را به اشتراک می گذاریم که این مجموعه خدمات تجارت آنلاین در ایالات متحده آمریکا ارائه می دهد و در حال حاضر دفتر آنها در لندن – کشور انگلستان واقع گردیده است . مدیران این مجموعه مدتها به فکر جابجایی شرکت خود به مکان دیگری بودند و این امر با شیوع گسترده کشور انگلیس به ویروس کووید و تعطیلی شرکت ها و ادامه کار کارکنان در منزل در ذهن آنها قوت پیدا کرد . هدف آنها از این کار کاهش فعالیت پرسنل پشت میز کار و افزایش کار هوشمندانه عنوان شده است . بدین منظور آنها از شرکت Kinetic جهت طراحی و اجرای معماری داخلی فضای اداری خود بر اساس نیازها و خواسته هایشان دعوت به همکاری نمودند و همانطور که مشاهده می نمایید نتیجه کار رضایت بخش بوده است .
تیم طراحی Kinetic موفق گردید با ترکیب رنگ چوب روشن در کف و دیوارها و در برخی قسمت ها از جمله مبلمان اداری و آلومینیوم به کار رفته در نرده ها و پارتیشن شیشه ای فریم لس بر جذابیت کار دکوراسیون خود بیافزاید که تا حد زیادی موفق بوده است .
برای طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی حرفه ای و ایده آل دفتر کار خود و پارتیشن بندی شیشه ای تخصصی و با کیفیت فضای داخلی مربوطه با کارشناسان ما در مجموعه پیرامید طرح تماس حاصل فرمایید و از مشاوره و بازدید رایگان بهره مند شوید .

منبع: دکوراسیون اداری پیرامید طرح - pyramidtarh.com