07-25-2013, 09:01 PM
معرفی: “کتابکار طراحی لوگو” بر خلق طراحیهای قدرتمند لوگو و پاسخ به پرسش “چهچیزی باعث تاثیر لوگو میشود؟” تمرکز دارد.
مهمان ها نمیتوانند لینک های موجود در پیام ها را ببینند. لطفا از اینجا ثبت نام کنید تا بتوانید لینک ها را ببینید. ثبت نام کنید تا بتوانید عکس ها را ببینید.
Logo Design Workbook: A Hands-On Guide to Creating Logos
نویسنده:
Noreen Morioka, Terry Stone Sean Adams
انتشارات:
Rockport Publishers
ISBN 10:
1592532349
ISBN 13:
9781592532346
در نیمهی اول این کتاب، Sean Adams و Noreen Morioka نویسندگان کتاب خوانندگان را ازطریق فرآیند توسعه لوگو بهصورت گامبهگام همراهی می کنند.
موضوعات این بخش شامل موضوعات مختلفی است از جمله توسعه یک مفهوم که پیام درستی را ابلاغ میکند و هم برای مشتری هم برای بازار مناسب است.
تعریف چگونگی تاثیر هدفهای طولانیمدت مشتریان بر نگاه و نیاز مارک ، انتخاب رنگها و نوع تایپ، جلوگیری از اشتباهات رایج، افشای اینکه چرا بعضی از لوگوها برخلاف برخی دیگر موفق هستند.
نیمه دوم کتاب شامل مطالعات موردی جامع درزمینه لوگوهای طراحیشده برای صنعتهای گوناگون میباشد که هر کدام، مختصر طراحی، ارتباط با مشتری، چارچوب زمانی و نتایج را بررسی میکنند.
لینک دانلود
dl.booktolearn.com/ebooks/Computer/Graphics/9781592532346_Logo_Design_Workbook.rar
لینک کمکی
dl2.booktolearn.com/ebooks/Computer/Graphics/9781592532346_Logo_Design_Workbook.rar
پسورد فایل: مهمان ها نمیتوانند لینک های موجود در پیام ها را ببینند. لطفا از اینجا ثبت نام کنید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
منبع booktolearn.com
مهمان ها نمیتوانند لینک های موجود در پیام ها را ببینند. لطفا از اینجا ثبت نام کنید تا بتوانید لینک ها را ببینید. ثبت نام کنید تا بتوانید عکس ها را ببینید.
Logo Design Workbook: A Hands-On Guide to Creating Logos
نویسنده:
Noreen Morioka, Terry Stone Sean Adams
انتشارات:
Rockport Publishers
ISBN 10:
1592532349
ISBN 13:
9781592532346
در نیمهی اول این کتاب، Sean Adams و Noreen Morioka نویسندگان کتاب خوانندگان را ازطریق فرآیند توسعه لوگو بهصورت گامبهگام همراهی می کنند.
موضوعات این بخش شامل موضوعات مختلفی است از جمله توسعه یک مفهوم که پیام درستی را ابلاغ میکند و هم برای مشتری هم برای بازار مناسب است.
تعریف چگونگی تاثیر هدفهای طولانیمدت مشتریان بر نگاه و نیاز مارک ، انتخاب رنگها و نوع تایپ، جلوگیری از اشتباهات رایج، افشای اینکه چرا بعضی از لوگوها برخلاف برخی دیگر موفق هستند.
نیمه دوم کتاب شامل مطالعات موردی جامع درزمینه لوگوهای طراحیشده برای صنعتهای گوناگون میباشد که هر کدام، مختصر طراحی، ارتباط با مشتری، چارچوب زمانی و نتایج را بررسی میکنند.
لینک دانلود
dl.booktolearn.com/ebooks/Computer/Graphics/9781592532346_Logo_Design_Workbook.rar
لینک کمکی
dl2.booktolearn.com/ebooks/Computer/Graphics/9781592532346_Logo_Design_Workbook.rar
پسورد فایل: مهمان ها نمیتوانند لینک های موجود در پیام ها را ببینند. لطفا از اینجا ثبت نام کنید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
منبع booktolearn.com