انجمن آبی گرافیک

نسخه‌ی کامل: پارک آبی جینو پارادایس در تفلیس
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
جینو پارادایس تفلیس Gino Paradise Tbilisi یک مجموعه چند منظوره است که یک پارک آبی بزرگ و منحصر به فرد ، مرکز اسپا و سلامت ، اتاق تناسب اندام و فودکورت را ترکیب نموده است . این مجموعه که در نزدیکی دریاچه بزرگ تفلیس واقع شده امروزه به یکی از محبوب ترین تفریحات تفلیس تبدیل شده و بازدیدکننده بسیاری دارد . جینو پارادایس در تفلیس چهار فصل بوده و گردشگران تور تفلیس هر زمان که به این شهر سفر کنند می توانند از تفریحات و خدمات آن بهره ببرند .


Gino Paradise در تفلیس گرجستان در مدت زمانی دو ساله و صرف هزینه ای بالغ بر 19 مییون یورو ساخته شده و در سال 2012 به بهره برداری رسیده است . جینو پارادایس زمینی به وسعت 22 هکتار را به خود اختصاص داده و دارای بخش هایی چون پارک آبی ، رستوران ، ماساژ ، سونا ، جکوزی ، سالن بدنسازی با دو اتاق پیلاتس ، ایروبیک و دستگاه های ورزشی ، سالنی برای برگزاری مراسم و هتل دینو می باشد .


پارک آبی تفلیس یکی از بهترین و بزرگترین پارک های آبی اروپای شرقی است . واتر پارک جینو پارادایس تفلیس برای تمام گروه های سنی مناسب بوده و تفریحات و سرگرمی های متنوعی برای گردشگران تور تفلیس و بومیان منطقه آماده نموده است . شما با مراجعه به این پارک بزرگ می توانید لحظاتی مملو از هیجان ، نشاط و سرزندگی داشته باشید .


پارک آبی جینو پارادایس تفلیس دارای 6 بخش تفریحی است که این بخش ها عبارتند از :

سرسره سورتمه - Toboggan : سورتمه 31 متر طول و 6 سرسره دارد که هر کدام از این سرسره ها با سرعتی متفاوت (با حداکثر 60 کیلومتر ساعت) حرکت می کنند .
بخش ساحلی : در این قسمت از پارک آبی هر آنچه که در کنار دریا وجود دارد انتظار شما را می کشد . در بخش ساحلی می توان آفتاب گرفت ، استراحت کرده و از تفریحاتی چون قایق سواری ، قایق های موزی ، دوچرخه آبی ، جت اسکی و ... لذت برد .
تفریحات هیجانی : هیجان را در این بخش از آکوا پارک جینو پارادایس می توان تجربه نمود .
بخش کودکان : در این بخش استخر و زمین بازی مخصوص برای کودکان در نظر گرفته شده است .
پارک داینو : در این بخش از پارک آبی می توان سفری تاریخی به زمان دایناسورها داشت و با دایناسورهایی چون آنکلیسور ، آپاتاسور ، کارناتاسور ، دیلوفوسور ، سه شاخ چهره ، یانگچوانوسور و تیرانوسوروس آشنا شد .
استخرهای جینو پارادایس : این مجموعه دارای استخر موج ، استخر آرامش ، رودخانه خروشان ، استخر المپیک ، استخرهای گردابی ، استخر کشتی دزدان دریایی و کافه استخر می باشد .