06-30-2018, 03:24 PM
امروزه طراحی دکوراسیون داخلی اداره تاثیر بسیاری بر موفقیت یک مجموعه کاری دارد و اولین نکته اساسی برای طراحی داخلی اداری نقشه داخلی ساختمان و ابعاد ان و طرز قرار گیری درست قسمت های مختلف یک شرکت با توجه به نیازهای مجموعه مشخص کنند مانند قسمت وروردی و کانتر پذیرش و قسمت انتظار برای مراجعین اتاق کارمندان اتاق مدیریت و غیره و
با در نظر گرفتن میزان مراجعات و تعداد افراد شاغل در هر قسمت و توجه ویژه به تمامی آیتم ها و متریال ها پرداخته می شود و این در نهایت منجر به خلق دکوراسیون اداری موفق و ایده آل خواهد شد.
با توجه به توضیحانی که داده شده طراحی دکوراسیون اداری شرکت Square در San Francisco-کالیفرنیا (ایالات متحده آمریکا) هستید که در سال 2015 توسط Bohlin Cywinski Jackson با همین روش به شکلی ماهرانه طراحی و اجرا کرده اند
لینک منبع:
pyramidtarh.com
با در نظر گرفتن میزان مراجعات و تعداد افراد شاغل در هر قسمت و توجه ویژه به تمامی آیتم ها و متریال ها پرداخته می شود و این در نهایت منجر به خلق دکوراسیون اداری موفق و ایده آل خواهد شد.
با توجه به توضیحانی که داده شده طراحی دکوراسیون اداری شرکت Square در San Francisco-کالیفرنیا (ایالات متحده آمریکا) هستید که در سال 2015 توسط Bohlin Cywinski Jackson با همین روش به شکلی ماهرانه طراحی و اجرا کرده اند
لینک منبع:
pyramidtarh.com