انجمن آبی گرافیک

نسخه‌ی کامل: طراحی دکوراسیون داخلی اداری شرکت Square
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
امروزه طراحی دکوراسیون داخلی اداره تاثیر بسیاری بر موفقیت یک مجموعه کاری دارد و اولین نکته اساسی برای طراحی داخلی اداری نقشه داخلی ساختمان و ابعاد ان و طرز قرار گیری درست قسمت های مختلف یک شرکت با توجه به نیازهای مجموعه مشخص کنند مانند قسمت وروردی و کانتر پذیرش و قسمت انتظار برای مراجعین اتاق کارمندان اتاق مدیریت و غیره و
با در نظر گرفتن میزان مراجعات و تعداد افراد شاغل در هر قسمت و توجه ویژه به تمامی آیتم ها و متریال ها پرداخته می شود و این در نهایت منجر به خلق دکوراسیون اداری موفق و ایده آل خواهد شد.
با توجه به توضیحانی که داده شده طراحی دکوراسیون اداری شرکت Square در San Francisco-کالیفرنیا (ایالات متحده آمریکا) هستید که در سال 2015 توسط Bohlin Cywinski Jackson با همین روش به شکلی ماهرانه طراحی و اجرا کرده اند



لینک منبع:
pyramidtarh.com