انجمن آبی گرافیک

نسخه‌ی کامل: روش های هوشمند سازی ساختمان
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
تمام افرادی که قصد مهمان ها نمیتوانند لینک های موجود در پیام ها را ببینند. لطفا از اینجا ثبت نام کنید تا بتوانید لینک ها را ببینید. یا منزل خود را دارند بعد از این که کمی تحقیق و جستجو کردند با تعدادی از مدل های مختلف هوشمند سازی ساختمان برخورد می کنند. در این شرایط اولین سوالی که به ذهن می رسد این است که روش مناسب برای داشتن مهمان ها نمیتوانند لینک های موجود در پیام ها را ببینند. لطفا از اینجا ثبت نام کنید تا بتوانید لینک ها را ببینید. چیست؟
در ساختمان هوشمند تعدادی سنسور که در اطراف ساختمان نصب شدند اطلاعاتی را جمع آوری کرده و به سمت سیستم مرکزی ارسال می کنند. سیستم بعد از این که اطلاعات دریافتی را تحلیل و پردازش کرد، دستورهای لازم را به سمت عملگرها می فرستد. بنابراین با این توضیح می توان گفت سه روش برای هوشمندسازی ساختمان ها وجود دارد.
روش های مهمان ها نمیتوانند لینک های موجود در پیام ها را ببینند. لطفا از اینجا ثبت نام کنید تا بتوانید لینک ها را ببینید. :
۱- استفاده از سیم کشی (BUS) جداگانه برای منتقل کردن اطلاعات و داده ها
۲- استفاده از سیم های برق به عنوان بستری برای منتقل کردن اطلاعات و داده ها
۳- استفاده از سیستم های بی سیم برای منتقل کردن اطلاعات و داده ها
کاملا واضح و مشخص است که در هر روش استاندارد و معیارهایی به عنوان پروتکل وجود دارد. از این رو می توان هوشمند سازی ساختمان را بر اساس همین استانداردها انجام داد.
در ای اچ اس گروپ به طور خلاصه برخی استانداردهای معروف برای ساختن ساختمان هوشمند را بیان کرده ایم. برای خواندن مهمان ها نمیتوانند لینک های موجود در پیام ها را ببینند. لطفا از اینجا ثبت نام کنید تا بتوانید لینک ها را ببینید. با ما همراه باشید.