انجمن آبی گرافیک

نسخه‌ی کامل: چگونه کاربران را به طراحی سایت جذب کنید
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
چگونه کاربران را به طراحی سایت جذب کنید


چگونه کاربران را به طراحی سایت جذب کنید؟

طراحی سایت طراحی وب سایت هر کسب و کار به یک طراحی سایت عالی نیاز دارد. اما اگر یک نفر نمی داند که وجود دارد، چه طراحی سایت خوبی است؟ حدود 1 میلیارد وب سایت در دنیای اینترنتی وجود دارد. اگر چه اکثریت قریب به اتفاق طراحی سایت های زنده واقعی نیست، کسب و کار هنوز به یک برنامه نیاز دارد. شما باید طراحی سایت خود را در مقابل کاربران اینترنت دریافت کنید.

سئو طراحی سایت را چگونه استارت نمایید
این جایی است که بهینه سازی موتور جستجو (SEO) به بازی می آید. SEO چیزی است که کسب و کارها برای رسم ترافیکی آلی برای طراحی سایت خود استفاده می کنند. داشتن یک وب سایت طراحی وب سایت دوستانه می تواند به کسب و کار این هدف کمک کند.
کافی نیست که به سادگی کاربران را به سایت خود بکشاند. این کاربران باید با کیفیت بالا باشند. آنها باید به مصرف کنندگان علاقه مند به محصول یا سرویس شما باشند یا حداقل برای تبدیل شدن به آنها.

طراحی سایت شما باید کاربرپسند باشد
آیا تا به حال از یک طراحی سایت بازدید کرده اید و مسیر را دشوار کرده اید؟ در مورد کلیک روی لینک و دریافت خطا "404 - صفحه یافت نشد." این می تواند بسیار ناامید کننده باشد.هدف نهایی جذب بازدیدکنندگان به سایت شما، جذابیت آنها را برای ماندن و دیدن آنچه که شما باید ارائه دهید. جایزه بازدید کننده را به یک مشتری تبدیل می کند.
گرفتن چندین کلیک در سایت شما می تواند رتبه شما را افزایش دهد. این اغلب با اتصال داخلی انجام می شود. با استراتژیک قرار دادن لینک در طراحی وب سایت دوستانه SEO شما، افزایش ترافیک به صفحات دیگر در طراحی سایت شما باشد.اگر با استفاده از لینک های خارجی، مطمئن شوید که آنها در یک پنجره جدید باز می شوند. با این حال، توجه داشته باشید که اگر کاربران را به طراحی سایت دیگری هدایت کنید، ممکن است به سایت شما بازگردند. این به خصوص اگر لینک به یک صفحه مرده منجر شود!

تصاویر بصری در طراحی سایت خود ایجاد نمایید
بیایید با آن روبرو شویم، ما موجودات بصری هستیم. اگر ما به یک وبسایت علاقه مند هستیم و خسته کننده است، فلاش بیش از اندازه دارد و یا فاقد مواد است، ما به سرعت از آن خارج خواهیم شد.کاربران بیشتر علاقه مند به سایت هایی هستند که به راحتی حرکت می کنند و به آنها اجازه می دهد اطلاعات مورد نیاز خود را پیدا کنند. پاپ آپ ها متعدد، موسیقی در پخش خودکار و سوء استفاده از تبلیغات یک خاموش شدن است.
هدف این است که بازدیدکنندگان شما را درگیر کنند و آنها را به کاربران بازگردانند. یک طراحی وب سایت دوستانه مناسب فقط آن را انجام خواهد داد.با تمرکز بر SEO بیشتر مرتبط با زیرساخت ها، راه های زیادی در بهبود رتبه بندی سایت شما خواهد بود. با توجه به زیبایی شناسی توجه کنید و مطمئن شوید که آنها با مشتریانی که می خواهید جذب شوند صحبت می کنند.

کلمات کلیدی برای طراحی سایت خود انتخاب نمایید
یک وب سایت طراحی وب سایت دوستانه از کلمات کلیدی مرتبط با سایت شما استفاده می کند. یا بهتر است، قرار دادن عبارات کلیدی دقیق.نسل کلاسیک آنقدر سخت نیست. این به سادگی انتخاب کلمات است که به خدمات یا محصول شما اعمال می شود. سپس آنها را به محتوای سایت خود اضافه کنید.
شما ممکن است از یک ژنراتور کلمه کلیدی استفاده کنید. برنامه ای که کلیدواژه های دارای امتیاز بالا را بر اساس جستجوی شما ایجاد می کند. از این کلمات در تمام صفحات سایت خود استفاده کنید تا امتیاز خود را افزایش دهید.اگر شما یک سرویس یا محصولی را پیشنهاد می کنید که به طور گسترده ای دنبال آن هستید، هدف این است که با کلمات کلیدی خود مشخص تر باشید. برای مثال، اگر سایت شما درباره تنیس باشد، ممکن است بخواهید از "راکت تنیس، لباس تنیس یا درس تنیس استفاده کنید".

اهمیت بک لینک در طراحی سایت
آیا تا به حال متوجه شده اید که چه زمانی یک کلمه یا عبارت را در یک موتور جستجو وارد می کنید؟اول، شما یک لیست از کلمات کلیدی را در منوی کشویی برای محدود کردن جستجوی خود. هنگامی که انتخاب خود را انجام دهید، فهرست وبسایتها ظاهر می شود.
توجه بیشتری را جلب کنید و متوجه خواهید شد که نتایج اول سایت های محبوب هستند که عبارتند از کلمه کلیدی شما در آدرس وب سایت شما. بعد، صفحات وب را با جستجوی کلمه کلیدی خود در آدرس URL وب سایت خود مشاهده خواهید کرد.
یکی دیگر از استفاده خوب از URL با کلمات کلیدی بوک مارک است. هنگامی که کاربران چندین پنجره وبسایت را باز می کنند، URL شما به عنوان یک یادآوری به کار می رود. یک نگاه سریع به آنها یادآوری می کند که کدام سایت در مورد محصول شماست.اکنون ممکن است زمان خوبی برای انجام یک حسابرسی جامع SEO در وب سایت شما باشد. برای استفاده از کلمات کلیدی در مطالب و URL های خود، بررسی کنید.

اهمیت سرعت در طراحی سایت
هنگامی که شما در حال انجام حسابرسی خود را در جستجوگرها، برای گذار زمان را بررسی کنید. آیا شما قادر به دریافت از یک صفحه به بعد، به سرعت؟کاربران اینترنت دوست ندارند منتظر وب سایت باشند. یک سایت آهسته می تواند در رتبه بندی شما قرار گیرد. اگر مردم سایت خود را ترک کنند، زیرا آنها نمیتوانند مانور بدهند، ممکن است به شما آسیب برساند.

طراحی سایت موبایل فرندلی اصلی در سئو
طراحی وب سایت دوستانه دوستانه فقط برای میلیون ها وب سایت دیگر وجود ندارد. این یک هدف واقعی است. تبدیل بازدید کننده باید شماره یک باشد.مردم سایت شما را از طریق یک موتور جستجو پیدا کرده اند. آنها بر روی لینک از یک دستگاه تلفن همراه کلیک می کنند و آن را دوستانه نیست. در برخی موارد آن را بارگذاری نمی کند.اگر فکر نمیکنید که این تفاوت را تغییر دهید دوباره فکر کنید. گوگل گزارش می دهد که استفاده از اینترنت از طریق دستگاه های تلفن همراه به رایانه ها می رسد.
کاربران نیازمند اطلاعات در نوک انگشتان خود هستند. آنها به احتمال زیاد وب سایت را ترک می کنند اگر آن را دوستانه نیست.شرکت هایی که به دنبال رتبه بندی SEO خود هستند، باید وب سایت خود را برای استفاده از تلفن همراه بهینه سازی کنند. حتی اگر یک مشتری هنوز به لپ تاپ خود متصل باشد، زمانیکه بر روی قابلیت های تلفن همراه تکیه می کنند، وجود خواهد داشت.همچنین عامل ارائه دهنده خدمات تلفن همراه در حال افزایش اطلاعات نامحدود برای گوشی های هوشمند و قرص است. این یک فشار اضافی برای دریافت کاربران بر روی دستگاه های تلفن همراه خود است.

اهمیت بخش وبلاگ در طراحی سایت
چند بار ذکر شده است. شما ممکن است تعجب کنید که چگونه محتوای خود را تازه نگه دارید اگر محصول یا خدمات شما به ندرت تغییر کند. ساده. یک وبلاگ ایجاد کنید و آن را بر روی محصول خود تمرکز کنید.اگر نویسنده نیستید، خدمات فراوانی وجود دارد که برای شما ارسال می شود. همه چیز به شما یک موضوع و یک زاویه است. به کلمات کلیدی و چندین لینک به صفحه محصول خود بروید. طراحی سایت طراحی وب دوستانه به عنوان وسیله ای برای ایجاد مالکیت کسب و کار به عنوان یک متخصص در زمینه خود، از وبلاگ ها استفاده می کند. همچنین هنگامی که بازدیدکنندگان می توانند نظرات خود را ترک کنند و در عوض پاسخ دهند، یک لمس شخصی نیز اضافه می کند.

شبکه های اجتماعی در سئو طراحی سایت
رسانه های اجتماعی به درستی می توانند به استراتژی SEO شما افزوده شوند. با طراحی وب سایت دوستانه SEO شما می توانید مخاطبان رسانه های اجتماعی خود را به وب سایت خود هدایت کنید.راه هایی برای دریافت ترافیک از وب سایت شما به سیستم عامل های اجتماعی شما وجود دارد. اکثر پلاگین های ارائه شده شما را در صفحه اصلی جاسازی می کنند. پلاگین ها گرافیکی از صفحه رسانه های اجتماعی شما را نشان می دهد، آخرین پست ها را نشان می دهد و تعداد مورد علاقه های صفحه را نشان می دهد.اقدام معکوس این است که وب سایت خود را با محتوای وبلاگ و به اشتراک گذاشتن لینک ها در صفحه رسانه های اجتماعی خود بهینه سازی کنید.
بهینه سازی کامل، عنوان، تصویر و گزیده ای کوتاه را در پست های رسانه های اجتماعی شما بکشاند. برخی از میزبان های ایمیل از بهینه سازی استفاده می کنند زمانی که یک پیوند از وب سایت شما به قسمت ایمیل منتقل می شود. اطمینان حاصل کنید که از تصاویر با وضوح بالا و عناوین مربوط به محتوای خود استفاده می کنید.