http://forum.abipic.com/images/mood/ یافت نشد! پشتیبانی در طراحی سایت:

امتیاز موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
پشتیبانی در طراحی سایت:
11-20-2017, 01:43 AM,
#1
پشتیبانی در طراحی سایت:
یکی از مهم ترین مراحل مهمان ها نمیتوانند لینک های موجود در پیام ها را ببینند. لطفا از اینجا ثبت نام کنید تا بتوانید لینک ها را ببینید. مرحله پشتیبانی وب سایت است . در این مرحله واحد پشتیبانی سایت به مشکلات و تغییرات جزئی سایت می پردازد .
مهمان ها نمیتوانند لینک های موجود در پیام ها را ببینند. لطفا از اینجا ثبت نام کنید تا بتوانید لینک ها را ببینید. بدون پشتیبانی برای مشتریان بسیار ناخوشایند است . پس لازم است هر مهمان ها نمیتوانند لینک های موجود در پیام ها را ببینند. لطفا از اینجا ثبت نام کنید تا بتوانید لینک ها را ببینید. یک واحد اختصاصی برای پشتیبانی سایت داشته باشند .
در این مقاله به معرفی و توضیح رایج ترین سیستم های پشتیبانی در شرکت های طراحی سایت می پردازیم .
سیستم پشتیبانی تلفنی
این سیستم یکی از قدیمی ترین سیستم های پشتیبانی در شرکت های طراحی سایت است .
در این سیستم مشتریان شرکت برای رفع مشکلات و مطرح کردن سوالات خود از طریق تماس تلفنی با شماره تلفنی که شرکت برای آن ها تعیین نموده استتماس می گیرند و به پشتیبان واحد مورد نظر وصل میشود .
در این نوع پشتیبانی بعضی از شرکت ها مکالمه بین مشتری و پشتیبان را ضبط می کنند تا از روند پشتیبانی شرکت توسط پشتیبان های خود مطلع باشند.
در این سیستم به راحتی مشتری با پشتیبان صحبت کرده و مشکلات رفع می شود .
یکی از مشکلات این سیستم در صورت زیاد شدن تماس ها به واحد پشتیبانی مشتریان زمان زیادی را باید منتظر باشند تا به پشتیبانی که خالی است وصل شود .
سیستم پشتیبانی تیکتینگ
یکی از جدید ترین سیستم های پشتیبانی درمهمان ها نمیتوانند لینک های موجود در پیام ها را ببینند. لطفا از اینجا ثبت نام کنید تا بتوانید لینک ها را ببینید. سیستم تیکتینگ است .
در این سیستم یک پنل کاربری در سایت برای مشتری در نظر گرفته می شود . در این پنل کاربر قادر است با استفاده از تیکت به مطرح کردن سوالات و مشکلات بپردازد .
روش کار این سیستم به این صورت است که ابتدا مهمان ها نمیتوانند لینک های موجود در پیام ها را ببینند. لطفا از اینجا ثبت نام کنید تا بتوانید لینک ها را ببینید. اقدام به اختصاص دادن پتل کاربری به مشتری می کنند .
هر زمان که مشتری نیاز به پشتیبانی داشته باشد وارد پنل خود می شود و اقدام به ثبت تیکت می کند .
در زمان ثبت تیکت مشتری واحد مورد نظر خود را انتخاب می کند و هم چنین اولویت آن را هم از نظر ضروری بودن مشخص می کند .
پاسخ


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان