http://forum.abipic.com/images/mood/ یافت نشد!http://forum.abipic.com/images/mood/ یافت نشد! ثبت تغییرات شرکت ها به چه صورت می باشد

امتیاز موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ثبت تغییرات شرکت ها به چه صورت می باشد
05-30-2018, 06:28 PM, (آخرین تغییر در ارسال: 05-30-2018, 06:29 PM توسط companyregisterir.)
#1
ثبت تغییرات شرکت ها به چه صورت می باشد
بعد از ثبت شرکت و شروع فعالیت گاهی وقت ها نیاز است که تغییراتی انجام شود برای بهبود عملکرد شرکت لازم است پس هرگونه تغغیرات در اساسنامه شرکت (مانند تغییر سرمایه ،تغییر مدیر ، تغییر ادرس و … ) باید به مراجع مربوطه اطلاع داده شود
همچنین این تغییرات باید ابتدا در مجمع عمومی شرکت مطرح و بررسی شود و به تایید هیئت مدیره برسد و به رای موافق اکثریت برسد سپس صورت جلسه های لازم تهیه و تنظیم شود
لازم به ذکر است تغییرات مذکور ابتدا باید مورد تایید اداره ی ثبت شرکت و موسسات برسد سپس اعمال شود .

مدارک مورد نیاز برای ثبت تغییرات شرکت :
تصویر اساسنامه ی شرکت
فهرست اسامی و حق السهم شرکا و سهامداران
تصویر مدارک احراز هویت اعضا
روزنامه ی رسمی که تغییرات شرکت در آن ثبت شده
درصورتی که تغییرات روی اعضای شرکت (مثلا شخصی وارد اعضای هیئت مدیره شود یا از آن خارج شود ) است مدارک وی نیز لازم میباشد همچنین باید خوده شخص نیز برای امضا به اداره ثبت مراجعه کند.
در صورتی که تغییرات مربوط به انحلال شرکت میباشد لازم است تمامی شرکا و اعضا جهت تسویه حاضر شوند.
صورت جلسه ی تغییرات مجمع عمومی




ثبت تغییرات شرکت بانک اطلاعات ثبتی
پاسخ
07-21-2018, 06:16 PM,
#2
RE: ثبت تغییرات شرکت ها به چه صورت می باشد
پس در واقع اگه مجمع عمومی، تغییرات رو تایید نکنه، ثبت تغییرات شرکت در اداره ثبت شرکتها تایید نمیشه درسته؟ بعد از اینکه مجمع عمومی تایید کرد، میتونن بقیه مراحل ثبت تغییرات رو به موسسات ثبت شرکت مثل ثبت کارا بسپارن؟ یا حتما خودشون باید اقدام کنن؟
پاسخ


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان