انجمن آبی گرافیک

نسخه‌ی کامل: Photoshop Art
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
صفحات: 1 2 3 4 5 6 7 8
نفر اول و دوم رو که من قبول دارم و اصلا اعتراض بهشون ندارم و خیلی هم قبولشون دارم اما نفر سوم رو ...
این کار نفر سومه مهمان ها نمیتوانند عکس های موجود در پیام ها را ببینند. لطفا از اینجا ثبت نام کنید تا بتوانید عکس ها را ببینید.
[attachment=17]
پول داده به داور ها احتمالا زیاد جالب نیست مسخره است دو سه جا از عکس ایراد داره من که خیلی ماهر نیستم میتونم بفهمم
مهمان ها نمیتوانند عکس های موجود در پیام ها را ببینند. لطفا از اینجا ثبت نام کنید تا بتوانید عکس ها را ببینید. فکر نکنم فقط یه داور اسپانیایی بود که مسابقه هم مال خوش بود و جایزه هم 200 تا عکس رایگان از deposite بود
(08-23-2012, 06:32 PM)Art Fan نوشته: مهمان ها نمیتوانند لینک های موجود در پیام ها را ببینند. لطفا از اینجا ثبت نام کنید تا بتوانید لینک ها را ببینید. مهمان ها نمیتوانند عکس های موجود در پیام ها را ببینند. لطفا از اینجا ثبت نام کنید تا بتوانید عکس ها را ببینید. فکر نکنم فقط یه داور اسپانیایی بود که مسابقه هم مال خوش بود و جایزه هم 200 تا عکس رایگان از deposite بود

چجور عکس میخوای ما خودمون جایزشو بدیم بهمهمان ها نمیتوانند عکس های موجود در پیام ها را ببینند. لطفا از اینجا ثبت نام کنید تا بتوانید عکس ها را ببینید.
سایت deposite عکسای خیلی معرکه ای داره میتونستم به مرور زمان عکسهایی رو که لازم داره انتخاب کنم چون برا هر طرحی یه سری عکس لازم دارم که بعد از فکر درباره ایده اولیه و به مدل ,پس زمینه و ... احتیاج پیدا می کنم.
بگو سعی میکنیم برات پیدا کنیم البته رو من حساب نکن abipic عکس ها رو میده بهت مگه نه ؟
چرا و منم بهش گفتم چه نوع عکس هایی بیشتر لازم دارم فقط هر وقت گذاشتین رو سایت یه خبر به من بدین ممنون میشم بروبچ
(08-25-2012, 02:40 PM)Art Fan نوشته: مهمان ها نمیتوانند لینک های موجود در پیام ها را ببینند. لطفا از اینجا ثبت نام کنید تا بتوانید لینک ها را ببینید. سایت deposite عکسای خیلی معرکه ای داره میتونستم به مرور زمان عکسهایی رو که لازم داره انتخاب کنم چون برا هر طرحی یه سری عکس لازم دارم که بعد از فکر درباره ایده اولیه و به مدل ,پس زمینه و ... احتیاج پیدا می کنم.

depositphotos منظورتون هست دیگه؟ حالا سعی میکنم پیدا کردم تو موضوعات شما بذارم
مدل رو از همین سایت گرفتم مهمان ها نمیتوانند عکس های موجود در پیام ها را ببینند. لطفا از اینجا ثبت نام کنید تا بتوانید عکس ها را ببینید.
کار تکمیل شده
[attachment=19]
این یکی رو هم خیلی ازش خوشم میاد با اسم خودم هم امضاش کردم نه اسم مستعار مهمان ها نمیتوانند عکس های موجود در پیام ها را ببینند. لطفا از اینجا ثبت نام کنید تا بتوانید عکس ها را ببینید.
[attachment=20]
صفحات: 1 2 3 4 5 6 7 8